مهرناز جونمهرناز جون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

مهرناز زندگی مامان وبابا

تولدت مبارک عزیزترینم

1394/6/5 1:50
نویسنده : مامان مهرناز
534 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر عزیزم

 

 

روزی که به دنیا آمدی ، من متولد شدم ...

 

و از آن روز هم دخترم شدی و هم همه چیزم ...

 

امروز برایم تکرار آن روز فراموش ناشدنی است .

 

روزی که فرشته ای از آسمان فرود آمد در دامان من و دنیا صدای گریه کودکی را شنید که امروز تنها بهانه برای خندیدن من است .

 

امروز روزیست که تو به دنیا آمدی...

 

همان روز زیبایی که خداوند مهربانم با تمام عظمتش به زمین لبخند زد وبهار را به یمن حضورت به ما بخشید .

 

بهار زیبای من ، دخترکم میخواهم امروزم را فقط به تو فکر کنم ...

 

به زمانی که چشم گشودی و آغوش زمان ضربان قلبم را با تو یکی نمود و دنیایم با تو آغاز شد و به یمن حضور تو من مادر نام گرفتم .

 

امروز چهارمین سالروز تولد توست .

 

 

 

تولدت مبارک دخترم

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان تیناو معینا
5 شهریور 94 7:33
تولدت مبارک مهرناز جوووووون
مامان مهرناز
پاسخ
ممنونم
مامان تیناو معینا
5 شهریور 94 7:34
مامانی مگه مهرناز چهار ساله نمیشه؟چرا نوشتید دومین سالروز؟؟؟
مامان مهرناز
پاسخ
اشتباه شد
مامانی دخمل بلا
8 شهریور 94 15:58
مردم میگویند : " آدمهای خوب را پیدا کنید و بدها را رها " اما باید اینگونه باشد : " خوبی را در آدمها پیدا کنید , و بدی آنها را نادیده بگیرید ... " هیچکس کامل نیست ...