مهرناز جونمهرناز جون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

مهرناز زندگی مامان وبابا

آينه ای در برابر آيينه ات می گذارم

1392/12/21 23:40
نویسنده : مامان مهرناز
577 بازدید
اشتراک گذاری

 

چراغی به دستم,چراغی در برابرم

من به جنگ سیاهی می روم

گهواره های خستگی

از کشاکش رفت و آمد ها

باز ایستاده اند

و خورسید از اعماق

کهکشان های خاکستر شده را

روشن می کند

شادی تو بی رحم است و بزرگ

نفست در دستهای خالی من ترانه و سبزی است

من بر می خیزم

چراغی در دستم

چراغی در دلم

ز نگار روحم را صیقل می زنم

آینه ای در برابر آینه ات می گذارم

تا از تو

ابدیتی سازم......!!!!

                         

هیچگاه ناراحت نخواهی شد حتی در بدترین حالتها

 

 

هیچگاه اشک نخواهی ریخت حتی در بدترین اوقات

 

 

  اگر بدانی کسی هست

 

 

             که لحظه لحظه عاشق

 

 

                            خنده های توست   

 

 

                                         پس همیشه بخندقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان امیرصدرا
22 اسفند 92 6:56
سلام عزیزم انشاالله همیشه شاد باشی وسلامت
مامان مهرناز
پاسخ
مرسی
مامان فتانه
22 اسفند 92 11:18
عزیزم مرسی از عیدی که به ما دادین.عالی بود
مامان مهرناز
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم
ندا مامی ویانا
22 اسفند 92 11:37
بوی نو شدن می آید... ولی تو همیشه رفیق " کهنه" من بمان...