مهرناز جونمهرناز جون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

مهرناز زندگی مامان وبابا

35 ماهگیت مبارک عروسکم

1393/5/5 0:31
نویسنده : مامان مهرناز
411 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم     گل قشنگم     تمام هستی من    35ماهگیت مبارک

 

ز تمام بودنی ها تو فقط از آن من باش

 

که به غیر با تو بودن دلم آرزو نداردمحبت

 

 

زیباترین شب زمین شب پر از نگاه تو / دعای من برای تو ، خدای من پناه تو . . .

دوستت دارم

 

 عزیز دلم شمارش معکوس واسه تولد 3 سالگیت شروع شد......

 

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان امیرصدرا
5 مرداد 93 11:51
عزیزم پیشاپیش تولدت مبارک ایشاالله همیشه سلامت و شاد باشی
مامان مهرناز
پاسخ
ممنونم
خاله سانی
6 مرداد 93 1:13
عزیز دلم مبارک باشه واست بهترین هارو از خدا میخوام کوچولوی ناز که اینقدرم خوشگل ژست میگیری
مامانی و بابایی دخمل بلا
6 مرداد 93 14:38
خداحافظ ماه پروردگار الرحمن الراحمین..... خداحافظ ماه لحظه های افطار و سحر...... خداحافظ ماه نعمت و رحمت و برکت........ خداحافظ ماه شب های نورانی قدر......... ----------------------------------------------------------- عید صیام آمد و ماه صیام رفت لطف تمام آمد و فیض تمام رفت شد عید فطر و لطف خدا باز تازه شد گرد غم گناه ز جان عوام رفت ..... ( عید فطر مبارک )
مامان مهرناز
پاسخ
ممنون عزیزم عید شما هم مبارک
مامان دنیز
7 مرداد 93 15:37
عزیزم پیشاپیش تولدت مبارک ایشاالله همیشه سلامت و شاد باشی
پدر و مادر آروین کوچولو
8 مرداد 93 10:57
دلها همه بهاران شد از شمیم باران مه، رخ نموده امشب در عید روزه داران هر کس که در دعایش یادی کند ز یاران شیرینتر از عسل باد کامش به روزگاران دوست گلم عیدتون مبارک
پروین مامانیه باران
9 مرداد 93 17:25
عزیز خاله ۳۵ ماهگیت مبارک☆