مهرناز جونمهرناز جون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

مهرناز زندگی مامان وبابا

عزیزترینم سه سال ونیمه شد...

1393/12/5 22:50
نویسنده : مامان مهرناز
288 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام نازگلم ،شیرینی زندگیم ،42 ماه گذشت از روزی که اومدی و به خونمون مهربونی آوردی . و چه زود گذشت   انگار همین دیروز بود که من بیصبرانه انتظار می کشیدم بیای وبه زندگیمون عشق بیاری و تو اومدی و با دستای کوچیکت  هدیه کردی به من دنیای زیبای مادر بودن رو .من دارم می بینم قد کشیدنت رو خانم شدنت رو و این لذت بخش ترین چیز دنیاست .

خدا رو شاکرم هر روز صبح چشامو که باز می کنم اولین چیز و اولین کسی و که می بینم تو هستی تو زیبای من که نفس کشیدنت به من امید میده.

   با اینکه دلم می خواد زودتر بزرگ بشی ولی دلم هروز برای روز گذشته تنگ می شه   

 

 

مهرنازم سه سال ونیم شدنت مبارک

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 

 

دختر قشنگم..


صبحی که شروعش با توست ...


خورشید دیگر اضافی ست...


حس بودنت قشنگترین حس دنیاست ..

تو که باشی ...هرروز را نه هر ثانیه را عشق است ...I Love You Orkut Scraps

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان فتانه
7 اسفند 93 22:15
سه سال و نیم ماهگیت مباااارک...عزیییییزم چه لباس نازی
مامان مهرناز
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان امیرصدرا
22 اسفند 93 22:17
مبارک باشه گلم انشالله همیشه سلامت و شاد باشی
مامان مهرناز
پاسخ
ممنونم خاله جون