مهرناز جونمهرناز جون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

مهرناز زندگی مامان وبابا

تفریح

1392/4/11 1:45
نویسنده : مامان مهرناز
388 بازدید
اشتراک گذاری

سلام چند روز پیش واسه ناهار مامان وبابام منو بردن بیرون خیلی بهم خوش گذشت  اینام

عکسای اون روزه

ص

 

1

کم

2

2

3

 

ی

5

 

ققققق

 

ل

 

یقیقیقیقیق

6

ییییییی

7

 

طططططط

اونجا یه دوستم واسه خودم پیدا کردم البته اون منو پیدا کردشظ

8

ظظ

مامان چی برات سفارش بدماز خود راضی

9

 

ز

ای بابا گارسون این غذای ما چی شد

ززز

زز

بالاخره اومد بفرماییدلبخند

رر

منمنمن

ثث

 

یی

 

وو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان فتانه
27 خرداد 92 17:59
جووووووووووووننننن چه عکسای نازی چهلباس خوشکلی خیلی بهت میاد مخصوصا کلاش.....نوش جانت
مینا مامی لیانا
27 خرداد 92 23:25
عزیزممممممممممم نازی دخمل خوشگل ایشالا همیشه به تفریح و ددر


مرسی عزیزم
مامان ملینا
1 تیر 92 0:28
سلام مهرناز خانم همیشه به گردش و شادی در کنار مامان و بابای مهربونت.چقدر هم خوشگل و نازی گلم. به ماه سر بزن.
مامان ملینا
6 تیر 92 10:08
سلام سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا
مامان ملینا
9 تیر 92 9:55
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم

اگه از عکسم خوشتون اومد کد 208رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.

ممنون.بهم خبر می دین که رای دادی یا نه؟








سلام عزیزم رای دادم

♥متین من♥
11 تیر 92 1:43
دوستان خوبم متین در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده بیا وبلاگم عکسشو ببین اگه دوس داشتی میخوای بهش رای بدی لطفا: کد ١٧٤ به شماره پیامک: ٢٠٠٠٨٠٨٠٢٠٠ ( دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنین یه دنیا ممنونم ..[قلب
مامان ایسان
12 تیر 92 8:21
چقدر این رنگ لباسا بهت میاد عزیزم چه غذایه توپولی هم خوردیدا