مهرناز جونمهرناز جون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

مهرناز زندگی مامان وبابا

روزانه

1392/5/1 1:07
نویسنده : مامان مهرناز
474 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااام عزیز دلم - شیرین زبونمقلب

 


 

خیلی وقته نیومدم از شیرین زبونی ها وشیطنت هات بنویسم ببخشید گرفتار بودم هم ماه

رمضونه  هم داشتم از پوشک میگرفتمت خلاصه شرمندهافسوس تا جاییکه یادم بیاد برات میگم.

ادامه مطلب رو از دست ندین

 

 

 تا حدودی در پروژه از پوشک گرفتنت موفق شدمخجالت هر وقت جیش داری میگی اما تنها 

نگرانیم اینه که یا رو صندلیت جیش می کنی یا ایستاده درحال اب بازی اصلا بهیچ وجه

نمیشینی مگر چی بشه اخه دخترم بیرون یا خونه کسی بریم اگه صندلی نداشتن اونوقت

میخوای چیکار کنیابرو

حالا تا اینجاشم خیلی خوشحالم مرسی نفسم که همکاری می کنیبغل.یه چیز جالبم

اینه که قول دادیم اگه بری دسشویی کارتو بکنی برات عروسک بگیریم حالا هروقت میری

دسشویی بعدمیای به بابایی میگی بابا جیش کردم برام کادو بخر تازه میگی چه جوری

باشه موهاش سیاه باشه اسمشم گذاشتی غزلماچ

 

 

 

 

این روزا رو کل دیوارای خونه نقاشی می کشی اول حساس بودیمو دعوات میکردیم مشغول تلفناخه

مامانی خونه مال خودمون نیست که ازادت بذاریم بعد دیدیم بدتر از لج ما رو همه جا خط

میکشی واینکه دیوارا قابل شستشویه بی خیالش شدیم نه اینکه خییلی هم حساب میبری از ماعصبانی

پرو پرو یه روز نقاشی کشیدی بعدگفتی بابایی رو میخوام گفتم واسه چی گفتی اخه

نقاشی کشیدم بیاد دعوام کنه خنده

 

 

 

بعدخودت پارچه برمیداری ومیگی مامان حواسم نبود اینجا نقاشی کشیدم متفکرمیخوام پاک کنم

 

اگه جایی رو کشیده باشی ومن نبینم میای نشون میدی ومیگی اینجام نقاشی کشیدم

هاااااااااا

 

 

قربون این هاااا گفتنت نازنینم

----------------------------------------------

بابایی دیروز رودستش خوابیده بود اومدی گفتی بابا نون(جون)رو دستت نخواب دستت درد میگیره بالش بیار

فدای محبتت گلم

 

-----------------------------------------------

دستم وبریده بودم دویدی اومدی گفتی دستت چی شده مامان نون بوس کنم خوب بشه

 

--------------------------------------------------------------

 

داشتیم تلویزیون می دیدیم که دستمو گرفتی گفتی بابایی توزیون ببینه خستس تو بیا اتاق بازی کنیم

 

 

 -----------------------------------------------------------------------

ازتو کتاب شعرت یاد گرفتی هر وقت بابا میخوابه میگی مامان بابایی خوابیده انگاری خوابی دیدهقهقهه

 -----------------------------------------------------------------------------------

میای رو کمر مامان یا بابا میشینی میگی میخوام الاغ سواری کنم بیا بچه بزرگ کن میگی مامانی الاغه باباییم الاغهتعجب

 


-----------------------------------------------------------------------------

به لالایی های شبکه پویا خیلی علاقه داری مخصوصا بالشت ابری برات ضبط کردم روزی 10بار میبینی

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

دارم باهات انگلیسی کار میکنم خیلی زود یاد میگیری تا حالا اینارو یاد گرفتی

catگربه

dog سگ

rabitخرگوش

leg پا

hand دست

 سلامhello

 ابwater

book کتاب 

 eye چشم

goodnight شب بخیر

 glassشیشه

happy خوشحال

کلمه هارو کلا درک میکنی یعنی خرگوشتو که میخوای میگی مامان rabit ربیتمو بده یا تو حموم اب بازی میکنی میگی water واتر واتر

 

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

میخواستیم بریم بیرون دویدی گفتی بابایی بغلم کن مامانی خسته میشهخجالت

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

وقتی چیزی رو با اب وتاب میخوای تعریف میکنی بین هر جمله ات با ناز میگی خوووب من وبابایی عاشق این مدل حرف زدنتیمماچبغل

 

 

----------------------------------------------------------------------------------

خیلی رو فامیلت حساسی دیروز دعوات کردم گفتم خیلی پررویی گفتی پررو نیستم رضاییان اولم این درمورد همه کلمات صدق میکنه مثلا میگم تو عزیزمی میگی عزیز تو نیستم رضاییان اولمچشمک

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 وقتی میرم اشپز خونه دنبالم میای میگی تشریف اوردمقهقهه

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

این قدر جالب از کلمه مثلا استفاده می کنی که بیا وببین کلا داری میری تو فاز تخیل همش میگی مامان مثلا اینجا پارک باشه-مثلا اینجا استخر باشهخیال باطل

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

خودم خودم گفتنت شروع شده تو لباس پوشیدن خودم بلدم بپوشم که اخرسرم میگی مامان تو بپوش من بلد نیستم

خودم دمپایی بپوشم ---خودم در کمدو باز کنم بلدم

 


 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------

داری کم کم لجباز میشی هر چیزی که بهت میگیم درست برعکسشو انجام میدی تا حرص مارو در بیاریعصبانی

 


---------------------------------------------------------------------------------

 

جواب اماده هم که ماشالله  زیاد داری مثلا مهرناز تو خونه جیش نکنی بابا برات کادو نمی خره میگی خوب نخره  تعجباگه غذاتو نخوری میرم قهر میکنم میگی برو قهر کنافسوس

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------

 

یاد گرفتی بادوتا دست کوچولوت میای لپامونو میکشی میگی تپلی تپلیخنده

 

 --------------------------------------------------------------------------------------

دیروز داشتی بازی میکردی رفتی کنار پشتی نشستی گفتی خسته شدم کمرم درد گرفتخنده

 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------

قربونت برم که اسم وبلاگتو یاد گرفتی تا ازت میپرسم اسم وبلاگت چیه میگی مهرنازبابالبخند

 

----------------------------------------------------------------------------------------------

خاله بازی

 

 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

 

اشپزی

 

 

 

 

 

 

--------------------------------------------------------------

 

اولین باری که موهاتو بافتم

 

 

-----------------------------------------------------------------------------------

 

اولین باری که بلال خوردیخوشمزه

 

 

-----------------------------------------------------------------------------------

ببخشید این پست خیلی طولانی شد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

بهار مامانه برسام
27 تیر 92 2:35


جونم مهرناز خانم ناز نازی
گل خاله شما خیلی باهوش و با استعدادی که تونستی کلمات انگلیسی رو یاد بگیری
مامانیه مهربونش اگه میخوای برای ناز دخملی سی دی مجیک انگلیش رو بفرستم یا اگه میتونی براش دانلود کن خیلی از سایت ها برای دانلود گذاشتن
مطالبش خیلی جالب و آموزندست
خدا ناز دخترتون رو حفظ کنه
ماشالله هم خیلی مهربون و حساسه هم خیلی باهوشه...هزارماشالله برای ناز دخملی اسپند دود کنید بی زحمت
مامانی مهربون دستت درد نکنه وب خوبی واسه دخملت درست کردی
با آرزوی بهترین ها برای شما و خانواده ی محترم شما
در پناه خدا



ممنون عزیزم
مرسی از راهنماییتون
برسام کوچولو روببوسین
بهار مامانه برسام
27 تیر 92 2:36
خاله جون مهربون
برسام من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده کد برسام 403 هست لطف بزرگی میکنی اگه کد 403 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنی
ممنونت میشم اگه لطف کردی و رای دادی بهم خبر بدی هم برای اینکه از لطف و مهربونیت تشکر کنم هم برای اینکه تعداد آرا رو داشته باشم
پیشاپیش از لطفت واقعا ممنونم
اگه خواستی عکس برسام رو ببینی که برای شرکت در جشنواره دادم میتونی زحمت بکشی و یه سر بیای وب برسام تویه پست ثابت وبش عکس جشنواره ایش رو گذاشتم
مرسی از لطفت
خاله جون مهربون ارسال کد 403 به شماره 20008080200یادت نره ها برسام رویه رای های شما دوستای گل خیلی حساب کرده....
خیلی خیلی خیلی ممنونت میشم به نی نی من رای بدی
موفق و پیروز باشی



رای دادم عزیزم

بهار مامانه برسام
27 تیر 92 20:21
خانمی واقعا لطف بزرگی کردی
انشالله بتونم جبران کنم
خیلی خیلی خیلی ممنونم
گلم من با کمال میل و افتخار لینکتون کردم
به امید دوستی های بیشتر
مهرناز خانم ناز نازی رو ببوسید هزار ماشالله خیلی خیلی شیرینه هم خودش هم حرف هایی که به شما میزنه و هم کارایی که میکنه خیلی شیرینن
گلم ببخشید اینو میگم چون شما خودتون صاحب تجربه هستید ولی به عنوان یه دوست کوچیک خدمتون عارضم که اصلا فکر نکن مهرناز جون با شما لجبازی میکنه اصلا چیزی به عنوان لجبازی تویه ذهن بچه معنی نمیشه چون واقعا معنیش رو نمیدونه معمولا بچه هایی که خیلی باهوش هستن استقلال طلبیشون هم بیشتره و واسه همین ممکنه بعضی جا ها کاراشون به لج بازی تعبیر بشه ولی اصلا جلوی خودش بهش نگید که تو داری لج بازی میکنی چون تویه ناخودآگاهش میمونه و وقتی بزرگ شد این ناخودآگاه تبدیل به خودآگاه میشه و واقعا دیگه لجباز میشه
البته ناز دخمل شما انشالله اینطور نمیشه خصلت آدمیزاد همینه هر کاری رو بگی نکن دوست داره همون کار رو بکنه
ببخشید زیاد پر حرفی کردم
بازم ازتون ممنونم خیلی خیلی لطف کردید
براتون بهترین ها رو آرزو دارم
در پناه خدا

خواهش می کنم عزیزم
شما هم با افتخار لینک شدین

ممنونم حرف شما کاملا صحیحه ولی ما معمولا تا همچین رفتاری رو میبینیم به لجبازی تعبیر میکنیم

لیلی
28 تیر 92 16:19
سلام عزیزم آره خیلی دوست دارم لحظه لحظه از کارا و عکساشو بزارم ولی دوری دیگه نمیشه ما هم به همین اکتفا میکنیم راستی چقدر مهرناز جونم بزرگ شده و ماشالله باهوشه خدا حفظش کنه این گل دخترو
صفورا مامان آوا
29 تیر 92 10:04
عزییییییییییییزم فدای شیرین زبونیات
عکساتم خییییییلی قشنگ بودن مخصوصا عکسا نقاشی کشیدن رو دیوار




مامان ملینا
29 تیر 92 11:07
سلام مهرناز خانم چقدر شیرین زبونی می کنی و دلبری .تو عشقمی(رضاییان اولم).بوس برای مهرناز ناز




مامان فتانه
29 تیر 92 21:56
dige dige bachehaye in dore zamoonankheli aksha nazan....fadaye in shirin zabooniash


مرسی ممنون

مامان دنیز
30 تیر 92 9:26
هزار ماشلله دختر گلم چقدر کار یاد گرفتهافرین انگلیسی هم بلده چه خانوم زرنگ و باهوشی هزار ماشلله
بهار مامانه برسام
30 تیر 92 22:11
از صمیم دل دوستتون دارم و از خدا میخوام بهم فرصتی بده تا بتونم تویه دلخوشی و شادیتون یه گوشه ی کوچولو از محبتتون رو جبران کنم
روی ماه دلبر عسلی رو از طرف من ببوس ای وای ببشخید رضاییان اول جونم چه دخمل با هوش و حساسیخدا حفظت کنه خانم خانما مهرناز خانم رضاییان اول

مرسی عزیزم شما خیلی لطف داری