مهرناز جونمهرناز جون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

مهرناز زندگی مامان وبابا

28 ماهگیت مبارک نازنینم

1392/10/4 10:04
نویسنده : مامان مهرناز
252 بازدید
اشتراک گذاری

 

ماهگیت مبارکقلب

 

 

 

دخترم چقدر زود بزرگ میشوی؟برای چه این همه شتاب داری؟برای من هیچ لذتی بالاتر از تماشای بالیدنت نیست اما اینگونه که تو میروی میترسم از تو جا بمانم. دختر قشنگم خورشیدکم انگار همین دیروز بود که من صدف تو بودم و تو مروارید من انگار همین دیروز بود که مرواریدم را به دریای پرتلاطم این دنیا سپردم تا جایی بیرون از من زندگی کند نفس بکشد ببالد.

میوه ی دلم روزهایی که میگذرند باز نمیگردند و روزهایی که می آیندمن برای آمدنشان لحظه شماری میکنم و فردا برای رفتنشان بی تابی خواهم کرد من جرعه جرعه ی این لحظات ناب را سر میکشم.

تو را دوست دارم به خاطر تمام زیبایی هایی که از این دنیای نازیبا نشانم دادی تو را بی هیچ دلیلی دوست دارم . . .قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

ندا
4 دی 92 13:17
چه زیبا گفتی عزیزم
مامان باران طلا
4 دی 92 19:43
عزیز دلم نازگل خاله 28 ماهگیت مبارک مامانی ایشالا 120سال سایتون بالای سر مهرناز جونم باشه
مامان مهرناز
پاسخ
مرسی ممنون
منصوره مامان زهره
18 دی 92 10:30
28 ماهگیت مبارک خاله ایی!
مامان مهرناز
پاسخ
ممنون خاله ی مهربون