مهرناز جونمهرناز جون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

مهرناز زندگی مامان وبابا

سفرنامه1

1392/4/12 1:35
نویسنده : مامان مهرناز
453 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونیا عینک

من برگشتم باکلی عکس جدید چون خیلی تعدادشون زیاده تو چندتا پست جدا گانه میزارمشون

2هفته ای شد که شهرستان رفتم خیلی خیلی بهم خوش گذشت

بیان ادامه مطلب تا چند روز اول سفرمو به روایت تصویر ببینید  مرسی

 

 


 


 

چندتا عکس از توی قطار

 

 

 

اب بازی تو حیاط مادر جون که تو اون هوای گرم خیلی می چسبید





 

 

یه روز رفتیم خونه دایی مامانی خیلی بهم خوش گذشت 5تا خرگوش داشتن کلی باهاشون بازی کردم بهشون غذا دادم اصلا ترسی ازشون نداشتم مرغ وخروس هم داشتن

 

 

 

 

 

شب رفتیم پارک برای اولین بار سوار این ماشینا شدم پیاده شدم اینقدر گریه کردم تا مامانم مجبور شد دوباره هم منو سوار کنهنیشخند

 

 

 

 شبا دایی ها تو حیاط داخل پشه بند می خوابیدن ولی من از پشه بند خوشم نیومد ومیگفتم من پشه بند نمی خوامتعجب


 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان آرینا مو فرفری
12 تیر 92 2:26
همیشه به گردش و تفریح. http://arinanafasam.niniweblog.com
مامان ایسان
12 تیر 92 8:20
حسابی بهتون خوش گذشته ها چه خرگوشای نازی داشتن