مهرناز جونمهرناز جون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

مهرناز زندگی مامان وبابا

اخرین روز های یک سالگی گلم به روایت تصویر

1392/5/21 3:11
نویسنده : مامان مهرناز
494 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

لطفا بیان ادامه مطلب

 

 

 

 

 

 

قربون ژست مانکنیت برم من

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عزیزم در حال تماشای کارتن مورد علاقش(rio)

 

 

 

 

 

 

 

ماچماچماچ 

 

 

عاشق این ژستاتم پرنسس کوچولو

 

 

 

ازش پرسیدم چیکار می کنی 

میگه خرابکاری میکنم مامان قهقهه

 

 

 

 

 

اینجا میگه مثلا من اقا بد جنسه شدمنیشخند

 

 

 

عاشق این ژستتم که در همه حال می گیریش  رو تاب - موقع خواب -تو دسشویی-تلویزیون دیدن

چون میدونی منو بابایی خیلی دوست داریم تا پاتو میندازی رو پات میگی ببین ببین من چیکار کردم

بغل

 

 

 

 

 

 

خیلی دوست داری برات باچادر خونه درست کنم توش خاله بازی کنی

 

 

 

 

قربون خنده های شیرینتقلب

 

 

 

 

بازم پارک

 

 

 

 

 

 

قربونت برم که واسه غذا خوردنت اصلا منو اذیت نمی کنیقلبتشویق کلا همه چیز میخوری ولی با حجم کم

عاشق گوشت و  کبابی ماچ

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)