مهرناز جونمهرناز جون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

مهرناز زندگی مامان وبابا

شمارش معکوس

1392/5/28 2:23
نویسنده : مامان مهرناز
361 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیز دلم شمارش معکوس برای تولدت شروع شده خیلی خیلی خوشحالم وبرای روز تولد 2سالگیت لحظه شماری میکنم

چقدر روزا زود میگذره انگار همین دیروز بود که با بابایی اومدنت رو تجسم میکردیم وباورمون نمیشد کمتر از 10روز دیگه یه فرشته کوچولو به خونوادمون اضافه میشه خدای بزرگ ومهربونم هزار بار ازت ممنونم که بهترین هدیه عمرمونو بهمون دادی ومارو لایق پدر ومادر بودن دونستی شکرت

 

 

 

زیبایی عشق، پاکی صداقت، اوج مهربانی و نهایت آرامش

همه در کنار تو برایمان معنی پیدا کرده است 

مهرناز عزیزم پیشاپیش تولدت مبارک

 

 

هر انسان لبخندی از خداست و تو زیبا ترین لبخند خدایی

تولد یکسالگی مهرناز گلم

 

پشت هر کوه بلند،سبزه زاریست پر از یاد خدا وندر آن باغ کسی میخواند، که خدا هست ، دگر غصه چرا؟ آروز دارم : خورشید رهایت نکند
غم صدایت نکند
ظلمت شام سیاهت نکند
و تو را از دل آنکس که دلت در تن اوست حضرت دوست جدایت نکند

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مرجان مامان آران
29 مرداد 92 2:14
سلام عزیزم ببخشید دیر اومدمم
تولد مهرناز خوشگلم پیشاپیش مبارککک
من لینکتون کردم


سلام خواهش میکنم
مرسی ممنون
شما هم لینک شدین
مامان فتانه
29 مرداد 92 12:33
واااااایییییییییییییی تولد تولد تولدت مبارک انشالله تولد 120 سالگیت عزیزم....
مامان ایسان
29 مرداد 92 14:27
میدونستی مهر ناز جان 2 روز بزرگ تر از ایسانه دوتا شهریوری شیرین و دوست داشتنی
مامان فتانه
29 مرداد 92 14:41
مااومدیم با پست جدید
مرجان مامان آران
3 شهریور 92 2:15
بهار ابراهيمي
23 شهریور 92 19:24
دوست دارم مرناز جون انشالا 1000ساله شي

مرسی بهار جون