مهرناز جونمهرناز جون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

مهرناز زندگی مامان وبابا

تولد تولد تولدت مبارک

1392/6/24 1:22
نویسنده : مامان مهرناز
453 بازدید
اشتراک گذاری

  عزیز دلم تولدت مبارک  

 

 

 

سوسوی ستارگان آسمان در التهاب آمدن توست

آمدی و آسمان و زمین را برایم بهشت کردی

تنها ستاره ی آسمان دلم تولدت مبارک

 

 

 

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن به رنجهای زندگی

 

 

هم دل بست

 

 

و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست. میلادتو معراج

 

 

 

دستهای من است

 

 

وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم

 

 

 

 

 

امروز روز تولد توست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی

 

 

 

 

 

میبرم

 

 

که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم

 

 

 

 

بسازی . . .

 

 

 

 

 

من عشق رادر تو

 

 

  تو را در دل

 

 

دل را در موقع  تپيدن 

 

 

و تپيدن را به خاطر تو دوست دارم 

 

 

من بهار را به خاطر شكوفه هايش

 

 

 زندگي را به خاطر زيبايي هايش

 

 

 و زيبايي را به خاطر تو دوست دارم

 

 

 من دنيا را به خاطر خدايش

 

 

 خدايي كه تو را خلق كرده دوست دارم

 

 

 

 

 

 پ.ن:اینم عکس مهرناز عزیزم تو لیست متولدین تو نی نی وبلاگ:

 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامانی درسا
5 شهریور 92 2:06
توادت هزاران بار مبارک انشالله 120 سالگیتو جشن بگیری عزیزم
منصوره مامان زهره
5 شهریور 92 9:49
تولدت مبارک خانوم خانوما، ان شالله همیشه زیر سایه مامان و بابا شاد و خوشبخت زندگی کنی روز تولد دخترامون یکیه، خوشحال میشم با هم دوست بشیم
زهره مامان منتظر
5 شهریور 92 12:48
سلام عزیزم انشاالله 100000000000000000000000سالگیشو جشن بگیرین
مامان دینا
5 شهریور 92 13:36
سلام عزیزم تولدت مبارک انشالله صد ساله شی
مامان ایسان
6 شهریور 92 12:15
هورااااااااااااااااااااااااااااا تولدت مبارک شیرینم همیشه سالم و سلامت باشی کنار پدر مادر مهربونت عزیزم دوست دارم میبوسمت خانم خانوما
مرجان مامان آران
10 شهریور 92 17:11
تولدت مبارک عزیز دلممممممممممممممممم ایشالا 120 ساله بشی خوشگلممممممممممم
مامان دنیز
14 شهریور 92 9:35
تولدت مبارک عزیز دلم