مهرناز جونمهرناز جون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

مهرناز زندگی مامان وبابا

بهترین....

1392/6/21 0:47
نویسنده : مامان مهرناز
308 بازدید
اشتراک گذاری

آری..

بدون شک این روزها بهترین دوران زندگیم است وتنها دلیلش مطمئنا وجود توست وجود تو که زندگیم را سراسر شادی. شور وحس دوست داشتن کرده است

عاشقانه میپرستمت

 

بهترینم این روزها اینقدر شیرین حرف میزنی که دل همه رومیبری چه برسه به من که صبح تا شبم شده فقط بازی وصحبت کردن با تو گاهی اوقات حسابی تعجب میکنم و از خودم میپرسم واقعا این همان نوزاد کوچیکه 3کیلویی خودمه که هر لحظه ارزوی بزرگ شدنش روداشتم ارزوی مامان صدا کردن -حرف زدن-راه رفتن-شعر خواندن...وووووووووهزاران ارزو که کم کم به حقیقت پیوسته

خیلی خیلی خوشحالم  واز صمیم قلبخدارو شکر میکنم وازش میخوام که به همه ی مادران منتظر این هدیه ی اسمونی رو عطا کنه

ااامین

 

 

حتی بهشت هم

بی تو جهنمی است برای دل عاشقم

اما جهنم در کنار تو برایم از بهشت نیز خوشتر است

تو که باشی همه ي رنگها زیباست

خزان بهار میشود و دوزخ ، بهشت برین

و آسمان دلم آبی آفتابی

...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)