مهرناز جونمهرناز جون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

مهرناز زندگی مامان وبابا

روزهای بی تکرار

1392/9/14 0:49
نویسنده : مامان مهرناز
268 بازدید
اشتراک گذاری

 بزرگ شده ام

آنقدر بزرگ

که دیگر مثل روزهای کودکی

دلم هوای بزرگ شدن نکند

آنقدر بزرگ شده ام...

که دیگر کفش های پاشنه دار مادرم را نپوشم

خودم چند تایش را دارم

آنقدر بزرگ شده ام...

که هر وقت دلم میخواهد به پارک بروم

هر چقدر دلم میخواهد به شهر بازی بروم

هر چقدر دلم میخواهد

هر کاری دلم میخواهد بکنم

اما حالا!!

نه دلم میخواهد بزرگ شوم

نه دلم کفش پاشنه دار میخواهد

نه پارک

نه شهربازی

نه...

 با تمام وجود

دلم کودکی ام را میخواهد....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مادر منتظر
15 آذر 92 12:45
سلام مامانی گل و مهربون مهرناز جونم بابا با این عکسهای پاییزی دل ما رو بردیییییییییییییییییین. من که اینچا هیچ وقت برگ پاییزی و خش خش اونها رو حس نمیکنم و نمیبینم , حالا چی کار بکنم. مهرناز جون خیلی خوشگلن عکسهای پاییزیتتتتتتتتتتتتتتتت. حسابی لذت ببر . دوستتون دارم.
مامان مهرناز
پاسخ
سلام عزیزم تشریف بیارین اینجا درخدمت باشیم ممنونم گلم ما هم دوستتون داریم
مامان فتانه
15 آذر 92 13:52
مااومدیم با یه اپ جدید
منصوره مامان زهره
16 آذر 92 9:22
یاد بچگیا و اون اسباب بازی های قدیمی بخیر
مادر منتظر
16 آذر 92 13:37
سلام دوست خوب و مهربونم لطفا اگه تونستی هر چه زودتر به وبلاگم بیا.
مامان مهرناز
پاسخ
سلام عزیزم اومدم
مامی یکتا
16 آذر 92 13:41
سلام مهرناز جون خالههههههههههههههه واااااااااااااااااایچه عکساییییییی ماشاللللللله الهی همیشه لبت خندون باشه....امین راستی ماهم پروزه خوابیدن داریم دو سال دیگه عایااااااااااااااا؟؟؟ تازه من میگم یکتا بزرگ بشه اندازه مهرناز خوب میشههههههه
مامان مهرناز
پاسخ
سلام خاله جوون ممنونم هر بچه ای پروژه داره ان شالله مال شما راحت باشه بچه ها تو هر سنی متفاوتن انگار دوره ایه
مامان یکتا
16 آذر 92 13:42
راستی رمز...........لطفا
مامان مهرناز
پاسخ
حتما اومدم پیشت
مامی یکتا
17 آذر 92 13:28
سلوووووووووووووووووووووووووووم نازی خاله جون نفسمییییییییییییی الهی بگردم خودم مامانتو ببینم میزنمش باهم دیگه دستشو میزاریم لای در الهی زود خوب بشی عزییییییییییییییییزم
مامان مهرناز
پاسخ
سلااااااااااااااااااااااام اره واقعا حقمه مرسی ممنون